Nadat u uw huurovereenkomst heeft getekend gaat de verhuurder meestal snel aan de slag met werkzaamheden om uw kantoor conform afspraak op te leveren. Door de verbouwingen die u na oplevering zelf wilt doorvoeren op uw kantoor tijdig en goed af te stemmen met de beheerder, kan veel geld bespaard worden.

Wanneer u (of uw projectmanager) direct na ondertekening van uw nieuwe huurcontract contact opneemt met de beheerder van het kantoor, heeft u nog alle tijd om uw plannen en wensen rondom de nieuwe werkruimte af te stemmen met de partijen die verantwoordelijk zijn voor het aanleggen van de technische infrastructuur: bekabeling, licht, ventilatie, etc.

Dit voorkomt namelijk dat de verhuurder in al zijn enthousiasme hele plafonds laat vernieuwen en keukens laat inbouwen die er vervolgens weer uit moeten, omdat er toch nog even wat kabels en leidingen moeten worden gelegd.

Omdat al onze adviseurs de nodige ervaring hebben, weten wij bij Solved dat miscommunicatie tussen commercie en techniek regelmatig leidt tot dubbel werk – en dus ook tot dubbele kosten.

Daarom ontzorgen wij bedrijven en organisaties ook wat betreft het technische deel van hun huurcontract. Wij zien toe op een goede en tijdige afstemming tussen de wensen en werkzaamheden van alle betrokken partijen. Ook met de beheerder.

Lees verder…

Onafhankelijkheid als drijfveer

Mensen vragen mij wel eens naar mijn drijfveren. Drijfveren? Wat bedoel je precies? Nou, waar krijg je energie van? Natuurlijk weet ik direct waarnaar wordt gevraagd, maar die paar tussenvragen…
Lees verder

Een scrumteam … O jee, wat moeten we ermee?

Scrummen. Scrum. Scrumteams. Het lijken trendy begrippen, maar dat is allang niet meer zo. En sterker nog, het begrip ‘scrum’ komt oorspronkelijk uit de traditionele rugbysport. Bij rugby proberen tegenstanders…
Lees verder